august 25, 2008

RUGĂCIUNEA INSISTENTĂ

"Scapa-ma, Dumnezeule, caci imi ameninta apele viata. Ma afund in noroi, si nu ma pot tinea; am cazut in prapastie, si dau apele peste mine" (Psalmul 69:1-2)

___O femeie care conducea masina prin Texas vazu o tornada apropiindu-se, asa ca se ascunse in spatele masinii si privi cum tornada distruge o casuta din apropiere. Alergand spre ceea ce era acum doar o gaura in pamant, zari un om ce statea cu ochii inchisi. "Va simtiti bine? Mai este cineva acolo jos cu dumneavoastra?" intreba ea. "Nu", raspunse el. "Doar eu si Dumnezeu .. avem o conversatie urgenta!" Nimic nu alimenteaza mai bine rugaciunea decat nevoia adevarata. In vremuri de criza chiar si necredinciosii de profesie vor incerca sa se roage. In ciuda realizarilor noastre, cu totii avem nevoie de Dumnezeu. Exista anumite chestiuni pe care pur si simplu nu le putem rezolva singuri. Psalmistul a scris: "iar noaptea, cantam laudele Lui" (Psalmul 42:8). "Te chem, in ziua necazului meu, caci m-asculti" (Psalmul 86:7). Uneori rugaciunile tale, fie ca sunt cantate sau spuse cu voce tare, sunt strigate la miezul noptii pentru ajutor divin destinate numai urechilor lui Dumnezeu. Cand ai ramas fara alternative, credinta ti se dezvolta rapid, iar urgentele devin oportunitati de a experimenta puterea lui Dumnezeu intr-un mod extraordinar.
___Asadar daca "te-ai afundat pana peste cap", iata o rugaciune doar pentru tine: "Tata, ma simt de parca ma gasesc intr-o situatie imposibila, fara cale de scapare. Am nevoie de prezenta Ta, de incurajarea Duhului Tau cel Sfant si doresc sa imi aduc aminte din nou ca la Tine toate lucrurile sunt posibile. Toarna raspunsurile tale ceresti peste problemele mele pamantesti. Atinge-ma prin harul tau. Pe din afara lucrurile par fara speranta, dar tu esti Dumnezeul care a creat pamantul din nimic si ai despicat Marea Rosie ca poporul Tau sa o poata traversa in siguranta. Tu ii faci pe orbi sa vada, pe cei schiopi sa umble si pe cei surzi sa auda, iti multumesc ca esti Dumnezeul meu si ca la Tine nimic nu este imposibil".