decembrie 25, 2008

NAȘTEREA DOMNULUI (2)

"Maria a zis: "faca-mi-se dupa cuvintele tale!" (Luca 1:38)


___Cand Dumnezeu I-a spus ca urmeaza sa dea nastere lui Hristos, Maria a intrebat cum se poate asa ceva. Poate Dumnezeu ti-a spus si tie lucruri pe care doreste sa le faca prin tine, dar tu privesti la propriile tale limitari si intrebi: "Cum se face lucrul acesta?" (Luca 1:34). Poate Ii spui lui Dumnezeu: "Nu am pregatirea necesara, nici experienta, nici aptitudini sau relatii. Si cu siguranta nu am puterea sa o duc la capat singur". Asemenea Mariei, tu te gandesti doar in modul firesc, si anume ca trebuie sa ai ajutorul omului pentru a face ceva. Daca te intrebi cum va face Dumnezeu ca lucrurile sa se intample in viata ta, tine minte, El va indeplini sarcina. Nici un om nu poate primi cinstea pentru mantuirea ta. El i-a spus Mariei: "Duhul Sfant Se va cobori peste tine" (Luca 1:35). Duhul Sfant te poate umple cu o viziune, te poate inspira prin idei creative, te poate pune in legatura cu persoanele potrivite si iti poate da puterea de a-ti indeplini sarcina. Dumnezeu a avut un plan special cu Maria; El are un plan si pentru tine. Nu ti se da privilegiul de a vedea viitorul. Nu stii tot ce are El pregatit pentru tine, dar El are un plan. Dupa ce ingerul a vorbit cu Maria, stii ce a spus ea? "Faca-mi-se dupa Cuvantul Tau" (Luca 1:38). Nu potrivit starii mele civile sau locului meu de munca sau posibilitatilor mele financiare sau lucrurilor pe care le merit. Nu, "faca-mi-se dupa Cuvantul Tau!" A fost usor? Nu, ea isi asuma un mare risc. A fi insarcinata fara a fi maritata aducea cu sine consecinte cumplite in acele vremuri, totusi ea s-a daruit de buna voie lui Dumnezeu; iar rezultatele au fost cu adevarat miraculoase. Deci: lasa-L pe Dumnezeu sa te foloseasca!