decembrie 09, 2009

VEI FI ȘI TU UNUL DINTRE EI?

"Daca poporul meu.." (2 Cronici 7:14)


Nu cu mult timp in urma cu totii ne bucuram de o economie minunata. Extraordinar, cum se pot schimba vremurile? Preturile exorbitante la combustibil ne fac sa tragem masinile pe dreapta, sa parcam consumatoarele de petrol si sa mergem cu autobuzul. Nu am auzit niciodata de "criza ipotecilor"; bursa a luat-o ametitor in jos. Titlurile de ziare spun ca tsunami a lovit Burma si ca au murit 100.000 de oameni. China este lovita de cutremure si mii de copii pier sub daramaturile scolilor lor. Inundatiile au lovit centrul si alte teritorii din Anglia. Se pare ca patura securitatii noastre a fost data la o parte, iar zona noastra de confort a fost scuturata din temelii.
Dar exista si o alta versiune. Daca asculti, vei auzi: "este timpul sa Il cautam pe Dumnezeu, sa ne pocaim, sa ne schimbam modul de viata". Este un mesaj vechi pentru o generatie noua. "Daca poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smerii, se va ruga si va cauta Fata Mea, si se va abate de la caile lui rele, Il voi asculta din ceruri, Ii voi ierta pacatul, si-i voi tamadui tara". Poate spui: "dar lumea din jurul meu nu spune asta". Atunci analizeaza compania in care te gasesti! Domnul Isus a spus ca atunci cand un orb conduce pe un alt orb, amandoi cad in groapa.
Noi nu avem nevoie de o majoritate care sa schimbe situatia. Dumnezeu i-a spus lui Avraam ca doar cinci zeci de oameni cu inima curata vor putea salva Sodoma. Chiar si intr-o biserica imbuibata unde se predica despre: "ce va face Dumnezeu pentru tine si cum sa-L faci sa te ajute" exista o ramasita care stie ce inseamana trezirea si cum sa-L caute pe Dumnezeu pana Il va gasi. Intrebarea este: esti unul dintre ei?