februarie 08, 2010

SCUZE!

"Omul a răspuns: "Femeia pe care mi-ai dat-o ca să fie lângă mine, ea mi-a dat din pom si am mâncat." (Genesa 3:12)


Multi oameni spun: "am o mie de motive pentru a nu face asta sau alta!" când ar avea nevoie doar de-un singur motiv pentru a face un lucru. Arta de a născoci scuze este la fel de veche ca si Edenul. Adam a dat vina pe sotia lui. Iti sună familiar? Până nu esti gata să accepti responsabilitatea pentru viata ta, nu vei merge nicăieri. Când un invingător face o greseală, spune: "eu sunt de vină!" dar când un las greseste, el spune: "nu este vina mea!" In ce grup te incadrezi? Scuzele trebuiesc arse, nu inrămate!
In pilda talantilor, Isus spune că cei doi care au investit banii cu intelepciune au fost răsplătiti din belsug. insă cel care s-a temut de esec a pierdut si ce i s-a dat. Nu uitati cuvintele: "Celui ce are i se va da, iar celui ce n-are, i se va lua si ce are!" (Matei 25:29)Cei mai buni ani din viată sunt aceia in care accepti că problemele ti le-ai făcut singur. Nu mai dai vina pe părinti, pe biserică sau guvernanti. Tu-ti controlezi singur viata! Azi ai ocazia să te scuzi din nou sau să iei decizii pentru viata ta: roagă-L pe Dumnezeu să te ajute să faci alegerea cea mai bună!