august 31, 2010

DA-I LUI DUMNEZEU CE E A LUI (1)

“Eu sunt Domnul, acesta este numele Meu; si slava mea n-o voi da altuia, nici cinstea mea idolilor.” [Isaia 42:8]

Dumnezeu spune de multe ori in scripturi despre Sine ca este gelos, ca vrea slava doar pentru El.
Cand am descoperit acest verset m-a apucat groaza. Eram convertita de curand si inca imi asumam multe realizari scolare si extrascolare. Mi-am dat seama ca imi insusisem din Gloria lui Dumnezeu, iar El nu era dispus sa o imparta nici cu mine, bebelusul Lui, nici cu alti credinciosi mai mari, si in niciun caz cu idolii. Am constatat ca am perioade in viata cand mi-e greu sa il laud pe Dumnezeu in rugaciune, cu atat mai putin in fata oamenilor. Stii despre ce vorbesc?
Acum reinvat sa Il laud pe Dumnezeu si constat ca pe masura ce fac asta, se implineste un verset din Psalmi: Eu strig: “laudat fie Domnul” si sunt izbavit de vrasmasii mei. (Psalm 18:3). Dumnezeu merita toata Gloria, nu doar pentru ca ne scapa pielea de dusmani sau pentru ca ne binecuvanteaza, ci pentru ca e a Lui, pentru ca o merita. Hai sa-L laudam mai mult pe Dumnezeu. Lumea nu va deveni mai buna, dar noi ii vom bucura inima lui Dumnezeu.





Daniela