martie 21, 2012

SA INVATAM DE LA FLORI !


”Si de ce va ingrijorati de imbracaminte? Uitati-va cu bagare de seama cum cresc crinii de camp: ei nici nu torc nici nu tes; Asa ca daca astfel imbraca Dumnezeu iarba de pe camp, care astazi este, dar maine va fi aruncata in cuptor, nu va va imbraca El cu mult mai mult pe voi, putin credinciosilor?[ Matei 6:28-30]



Mi-am permis sa adaug langa cuvintele Domnului Isus, si putin din creatia Lui. Poate ca asa ne amintim mai des sa nu ne mai ingrijoram de nevoile acestei vieti. Fiecare dintre noi avem putin sau mai mult din necredinta lui Toma. Vrem sa vedem mai intai ca apoi sa credem. ”Uitati-va cu bagare de seama ...”, inseamna a insista in a vedea . Inseamna a vedea amanuntele.  Inseamna a vedea lucrurile marunte care impreuna formeaza frumusetea. Florile campului sunt frumoase cu tulpinitele si frunzele lor. Nu daruim cuiva o floare fara tulpina ei; ar insemna sa o ciuntim...!

Astazi lumea alearga dupa tot ce este de “firma”.  Noi care suntem credinciosi Cuvantului Adevarului, cum ne raportam la acest verset? Daca suntem convinsi ca hainele noastre poarta eticheta “made in CER”,  cum ar trebui sa ne cheltuim timpul si banii? Toma a cerut sa vada amanunte, dar in fata Domnului Vietii, a spus doar Domnul meu si Dumnezeul meu”. Uitandu-ne cu bagare de seama la modul in care Dumnezeu ingrijeste de creatia Lui, nu putem decat sa spunem si noi: «Domnul meu si Dumnezeu meu ‘. Aceasta este tot ce conteaza; apoi celelate lucruri necesare vietii le vom primi de la El!



Cornel