decembrie 06, 2008

ȘCHIOPUL

"Rasarea soarele cand a trecut pe langa Peniel. Insa Iacov schiopata din coapsa" (Geneza 32:31)

___Iacov nu a stiut cine era pana cand nu i-a spus Dumnezeu. Toata viata sa a fost etichetat drept "inselator" pana cand Domnul i-a explicat ca el este "Cel ce lupta cu Dumnezeu" (Geneza 32:28). Sa remarcam cuvintele "cu Dumnezeu". In esenta, Dumnezeu spunea: "Iacove, de acum inainte esti doar unealta mea. Daca Eu nu nu te sustin, vei cadea. Eu sunt sursa oricarui gand bun pe care il vei avea vreodata si a oricarei binecuvantari care va veni peste tine. Sa nu uiti lucrul acesta!"
___A deveni crestin este rezultatul lucrarii Duhului Sfant. A invata sa depinzi de Dumnezeu este rezultatul unei vieti. Iata de ce este posibil sa umbli cu El si totusi in anumite domenii sa schiopatezi. Neputinta aceasta este cea care te impiedica sa "te increzi in propriile forte". Este ceea ce te face sa spui: "Daca Dumnezeu ma poate folosi pe mine, El poate folosi pe oricine". Ea iti aduce aminte ca inca esti o opera in devenire; te obliga sa te sprijini mai mult pe Dumnezeu si mai putin pe tine insuti.
___Intr-un fel Pavel schiopata si el. Asculta: "Si ca sa nu ma umflu de mandrie .. mi-a fost pus un tepus in carne, un sol al Satanei .. De trei ori am rugat pe Domnul sa mi-l ia. Si El mi-a zis: "Harul Meu iti este de ajuns; caci puterea Mea in slabiciune este facuta desavarsita." (2 Corinteni 12:7-9).
___Iata un cuvant pentru tine, cel care ai incercat toata viata sa-ti ascunzi schiopatatul sau sa il negi. Schiopatatul tau, asemenea lui Iacov, este doar o marturie a situatiilor prin care te-a trecut Dumnezeu; el dovedeste ca S-a atins de tine!