ianuarie 24, 2012

VIITORUL

23 IANUARIE

“ El insusi a zis: *Nicidecum n-am sa te las, cu niciun chip nu te voi parasi.* Asa ca putem zice plini de incredere:*Domnul este ajutorul meu, nu ma voi teme: ce mi-ar putea face omul?*” [Evrei 13:5-6]
Acum, la inceput de an, esti apasat, singur si te temi de viitor? Ce ne poate ajuta in astfel de situatii? Acelasi adevar care l-a ocrotit pe profetul Ieremia de deznadejde! El s-a rugat astfel: “Dar am chemat Numele Tau, Doamne, din fundul gropii.. si ai zis: *Nu te teme!* Doamne, Tu.. mi-ai rascumparat viata” (Plangerile lui Ieremia3:55-58). Acelasi gand l-a incurajat pe Iosua inainte de a intra in tara promise. Promisiunea Domnului catre el era: “Nu te voi lasa, nici nu te voi parasi.” Incurajarea pe care a primit-o Iosua a dat-o David fiului sau Solomon (1 Cronici 28:20). Versetul de astazi din Epistola catre Evrei arata clar ca aceasta asigurare a Domnului este valabila si pentru noi. Daca aplicam aceste cuvinte la viata noastra, ne vor ajuta sa biruim problemele, durerile si teama de viitor.
Anonim