decembrie 02, 2015

“DE CE NU SUNTETI FERICIT?”


“Ma asteptam la fericire, si cand colo, nenorocirea a venit peste mine.” [Iov 30:26]

Intr-un interviu pentru cotidianul “Frankfurter Allgemeine Zeitung”, sub titlul: “De ce nu sunteti fericit, domnule Jagger?”, cantaretul de muzica rock a recunoscut: “Am dobandit tot ce am visat. Am ajuns in punctul in care iti pui intrebarea: A fost ceea ce mi-am dorit? Am recunoscut ca nu a fost totul, ca mai trebuie sa existe ceva. Am dobandit foarte multe lucruri. Dar tot nu sunt fericit. Noul meu album il consider o productie interesanta. Dar aceasta nu ma face fericit.”
Psihologia cu grandioasele ei cunostinte stiintifice sta in fata pragului unei constructii mari, necunoscute: omul! Cata camuflare, fatarnicie, nefericire, ganduri rele si imorale se ascund in faptura umana. Ceea ce noi nu vedem, observa Dumnezeu. Cele mai tainice unghere ale inimii omului sunt cunoscute, caci Dumnezeu de departe ne patrunde gandul.

Mediteaza asupra nefericirii tale. Nu te insela pe tine insuti. Numai Dumnezeu te poate ajuta. El a pregatit o cale ca tu sa fii fericit. Incepe o viata noua de credinta fata de Mantuitorul care iti promite: “Eu iti sterg faradelegile ca un nor, si pacatele ca o ceata: intoarce-te la Mine, caci Eu te-am rascumparat.” (Isaia 44:22)