septembrie 15, 2008

ESTE NEVOIE DE NAȘTEREA DIN NOU

"Trebuie sa va nasteti din nou" (Ioan 3:1)

___Biblia spune ca la 130 de ani de la pacatul lui, Adam a nascut un fiu "dupa chipul si asemanarea lui" (Geneza 5:3). Ca descendenti ai lui Adam, cu totii ne-am nascut cu natura omului cazut. Uneori oamenii spun: "Este la fel ca tatal lui". Sau poate spunem: "Tatal meu a fost un om manios, iar acum si eu am temperamentul lui!" "Tata nu a putut sta impreuna cu mama mea, iar acum trec printr-un divort". "Tatal meu a fost alcoolic, acum si eu sunt asa 14 ore pe zi". "Tata nu ne-a aratat afectiune, iar acum nu stiu cum sa-mi arat dragostea fata de copiii mei". Istoria se repeta la nesfarsit datorita naturii noastre cazute.
___Iata un exemplu fascinant: "Avraam zicea despre Sara, nevasta-sa: "Este sora-mea!" Abimelec, imparatul Gherarei, a trimis si a luat pe Sara" (Geneza 20:2). Avraam a fost dispus sa o sacrifice pe Sara ca sa-si salveze propria piele. Ce ai fi facut tu? inainte de a da un raspuns, tine minte ca Isaac nici macar nu se nascuse cand tatal lui a facut lucrul acesta. Totusi, mai tarziu el a facut exact acelasi lucru in acelasi loc (Geneza 26:7). E o chestiune genetica! Este scris in ADN-ul nostru.Dar iata o veste buna. Cand il primesti pe Hristos ca Mantuitor, El sparge ciclul. Cand esti "nascut din Duhul" primesti un Tata nou si o natura noua (Ioan 3:3-6). Nu mai trebuie sa umbli in asemanarea tatalui tau pamantesc; poti umbla in asemanarea Tatalui tau ceresc si poti deveni mai mult ca El in fiecare zi. Esti satul de omul tau cel vechi si de caile lui? Esti pregatit pentru o nastere noua? Intoarce-te la Hristos!