noiembrie 12, 2008

DAR DUMNEZEU (2)

"Pe cand cautam sa va scriu despre mantuire .. m-am vazut silit sa va scriu ca sa va indemn sa luptati pentru credinta" (Iuda 3)
Max Lucado scrie: "intr-o dimineata m-am trezit devreme pentru o intalnire .. si am pus mana pe un pachet de biscuiti. Fiica noastra participase la un targ de prajituri si m-am gandit ca i-a pregatit pentru mine. Am mancat unul, interesanta textura .. am mai mancat unul.. cu cafea era o combinatie interesanta. Am mai luat unul pentru drum si as mai fi luat unul, dar era ultimul. Mai tarziu m-a sunat sotia: "Se pare ca cineva si-a bagat nasul". "Eu am fost", am recunoscut eu. "Am mancat biscuiti mai buni, dar nici acestia nu au fost rai". "Nu erau biscuiti", a raspuns ea. "Erau batoane pentru caini". Asa-i ca ar fi trebuit sa citesc ce are de spus producatorul si sa nu ma incred doar in cunostintele mele culinare?
Biblia spune: "Dumnezeu este Acela care lucreaza in voi, si va da dupa placerea Lui, si vointa si infaptuirea" (Filipeni 2:13). Asa ca atunci cand simti ceva in sufletul tau, probabil ca Dumnezeu incearca sa-ti atraga atentia. El a promis ca "Iti va arata calea pe care trebuie s-o urmezi, te va sfatui, si va avea privirea indreptata asupra ta" (Psalmul 32:8). Asa ca trebuie sa asculti de El si de ceea ce spune El! Iuda spune "Pe cand cautam .. sa va scriu despre mantuire .. m-am vazut silit sa va scriu ca sa va indemn sa luptati pentru credinta", Iuda dorea sa-si dedice epistola unui anume subiect, dar Dumnezeu avea alte planuri. Cu un secol in urma, F B Meyer scrise: "Te gasesti in dificultate in privinta caii tale? Du-te la Dumnezeu .. obtine calauzire din lumina zambetului Sau sau din norul refuzului sau .. asteapta in tacere chiar daca totul in jurul tau insista sa iei o decizie imediata sau sa actionezi – voia lui Dumnezeu va fi limpede; si vei dobandi o noua conceptie despre Dumnezeu".

Niciun comentariu: