ianuarie 02, 2009

ÎNTÂMPINĂ NOUL AN PLIN DE CURAJ (3)

"intariti-va si imbarbatati-va" (Deuteronom 31:6)


___Dr. John Maxwell scrie: "Cand mi-am inceput cariera, am fost foarte ineficient ca lider. Problema mea era ca doream sa fiu pe placul tuturor. Cel mai important lucru pentru mine era sa-i fac pe oameni fericiti. Concluzia a fost ca imi lipsea curajul de a lua hotarari corecte. Cum am indreptat lucrurile? Luand hotarari marunte care erau dificile. Cu fiecare dintre ele am dobandit mai multa incredere si mai mult curaj si am inceput sa ma schimb. Procesul a durat patru ani. La sfarsitul acelei perioade am simtit ca am invatat multe lectii valoroase si am scris urmatoarele randuri care ma ajuta sa consolidez ceea ce am invatat:

___A fi un lider curajos inseamna ca mi-am dezvoltat: a) convingeri care sunt mai puternice decat temerile mele; b) o viziune care este mai limpede decat indoielile mele; c) sensibilitate spirituala care se aude mai tare decat opinia publica; d) stima de sine care este mai profunda decat protectia de sine; e) aprecierea disciplinei care este mai mare decat dorinta mea de a avea timp liber; f) insatisfactia care este mai puternica decat starea care a existat mai inainte g) echilibru care este mai trainic decat panica; h) puterea de a-mi asuma riscuri care este mai mare decat pastrarea sigurantei; i) faptele care sunt mai puternice decat ratiunea; j) dorinta de a vedea implinirea potentialului mai mult decat a-i vedea pe oameni multumiti."

___Daca si tu ai problema aceasta de a le face oamenilor pe plac, poate doresti sa recitesti aceste 10 lucruri. Nu trebuie sa fii o persoana importanta pentru a fi un om al curajului. Trebuie doar sa-ti doresti sa implinesti planul si scopul lui Dumnezeu pentru viata ta si sa fii dispus sa schimbi ceea ce pare bun pe moment cu ceea ce este bun pentru viitorul tau! Este un lucru pe care poti sa-l faci in anul acesta indiferent care este gradul aptitudinilor tale naturale.