decembrie 02, 2009

TE ÎNGRIJOREAZĂ BANII?

"Nu va ingrijorati" (Matei 6:31)


Psalmistul a spus:" Am fost tanar, si am imbatranit, dar n-am vazut pe cel neprihanit parasit, nici pe urmasul lui cersindu-si painea" (Psalmul 37:25). Te-a dezamagit vreodata Dumnezeu? Nu, si nici nu o va face: "Veti manca, si va veti satura, si veti lauda Numele Domnului, Dumnezeului vostru, care va face minuni cu voi" (Ioel 2:26). Nu incerca sa intelegi toate lucrurile de unul singur. Ci mai bine sprijineste-te pe Dumnezeu. "Increde-te in Domnul, si fa binele; locuieste in tara, si umbla in credinciosie. Domnul sa-ti fie desfatarea, si El iti va da tot ce-ti doreste inima. Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, increde-te in El, si El va lucra" (Psalmul 37:3-5). Nu trebuie sa faci decat ce ti-a spus Dumnezeu: ".. lucreaza cu credinciosie dupa toata legea pe care ti-a dat-o robul Meu Moise; nu te abate de la ea nici la dreapta nici la stanga, ca sa izbutesti in tot ce vei face. Cartea aceasta a legii sa nu se departeze de gura ta; cugeta asupra ei zi si noapte, cautand sa faci tot ce este scris in ea; caci atunci vei izbandi in toate lucrarile tale, si atunci vei lucra cu intelepciune. Nu ti-am dat Eu oare porunca aceasta: "Intareste-te si imbarbateaza-te? Nu te inspaimanta si nu te ingrozi, caci Domnul, Dumnezeul tau este cu tine in tot ce vei face" (Iosua 1:7-9). Nu te ingrijora; Dumnezeu nu te va dezamagi. "Nu va ingrijorati, deci, zicand: "Ce vom manca?" Sau: "Ce vom bea?" Sau: "Cu ce ne vom imbraca?" .. Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si neprihanirea Lui, si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra" (Matei 6:31-33). Relaxeaza-te, El este Iehova Jireh: "Domnul poarta de grija!"