mai 23, 2008

DACĂ ÎȚI DOREȘTI BENEFICII!

"Căci Cuvântul lui Dumnezeu este viu si lucrător.." (Evrei 4:12)

___Biblia vorbeste unei categorii de oameni care nu ar putea asculta sau primi sfaturi de la nimeni altcineva. Este aidoma bisturiului unui chirurg care pătrunde în cele mai adânci zone din fiinta noastră: "..pătrunde până acolo că desparte sufletul si duhul, încheieturile si măduva, judecă simtirile si gândurile inimii". Altii aud ceea ce le spunem si văd faptele noastre, dar când rămânem singuri cu Dumnezeu si deschidem Cuvântul Lui, El ne expune gândurile si intentiile noastre "judecând simtirile si gândurile inimii". Multumim lui Dumnezeu că nu ne lasă în voia propriilor noastre dorinte!
___În „Viata redusă la esente” Dr.Tony Evans scrie: "Am masină de câtiva ani, dar am circu­lat doi ani fără măcar să citesc manualul de instructiuni. Dar asta s-a schimbat într-o zi când s-a stricat si a trebuit s-o duc la reparat. Proprietarul magazinului a început să-mi arate toate chestiile pe care le făcea masina. Nu am stiut că masina mea are nici măcar jumătate din acele facilităti, fiindcă nu deschisesem niciodată manualul. De pildă mi-a spus că masina are un microfon încor­porat pentru conversatiile telefonice si mi-a arătat cum se foloseste telefonul masinii fără să fac accident încercând să formez numărul. Am ascultat uluit si m-am hotărât pe loc că este spre folo­sul meu să citesc manualul pe care l-am primit odată cu masina. Dar nu-l citesc pentru a vedea câte capitole am citit. Îl citesc pentru a mă putea bucura de toate avantajele oferite de fabricant când am cumpărat masina". Asadar, dacă vrei beneficii, citeste cartea!