ianuarie 15, 2010

LIBER SĂ TACI

"N-a deschis gura deloc" (Isaia 53:7)


Uneori este intelept să astepti si să spui: "Nu am răspunsul chiar acum, dar mă voi gândi la el, mă voi ruga si voi reveni". Nevoia ta de a salva pe cineva sau de a impresiona si de a câstiga puncte se va intoarce impotriva ta. Biblia spune: "Omul intelept iti ascunde stiinta, dar inima nebunilor vesteste nebunia" (Proverbe 12:23). Lasă ca intelepciunea să-ti determine răspunsul, nu eul!
Când oamenii sunt nerăbdători să afle răspunsuri, te vor impinge să vorbesti inainte să cunosti toate faptele sau inainte să stai in rugăciune si să te gândesti la situatie. Dacă il rogi, Dumnezeu iti va spune ce să spui si când să spui. Promisiunea Lui este aceasta: "Eu pun cuvintele Mele in gura ta si te acopăr cu umbra mâinii Mele" (Isaia 51:16). Eul spune: "Nu sta degeaba, spune ceva". Intelepciunea spune: "Nu vorbi degeaba, stai!" Roagă-L pe Dumnezeu in liniste să te lumineze. Intelegerea venită de la Dumnezeu poate rezolva lucrurile rapid. Nevoia altcuiva de a cunoaste nu trebuie să te determine pe tine să vorbesti.
Când Domnul Isus a stat inaintea lui Pilat la judecată, El a spus: "Crezi că n-as putea să rog pe Tatăl Meu, care Mi-ar pune indată la indemână mai mult de douăsprezece legiuni de ingeri?" (Matei 26:53). Totusi, Biblia spune: "N-a deschis gura deloc". Când a fost adus inaintea lui Pilat, Isus doar a stat si nu a spus nimic. Si aceasta deoarece nu El era la judecată, ci Pilat. Isus isi cunostea menirea si lucrul cel mai important, il cunostea pe Tatăl Său in mod intim. Si când il cunosti pe Dumnezeu, te poti confrunta cu orice lucru plin de incredere; si poti fii liber să taci. Ce stare minunată!