octombrie 08, 2012

IN CLOCOT SA-TI FIE VIATA PENTRU DUMNEZEU


“În mainile Tale îmi încredintez duhul: Tu ma vei izbavi, Doamne, Dumnezeule adevarate!” [Psalmul 31:5]

 

În cartea Apocalipsei cand i se scrie bisericii Laodicea, i se spune: „Stiu faptele tale; ca nu esti nici rece, nici în clocot. O daca ai fi rece sau în clocot! Dar, fiindca esti caldicel, nici rece nici în clocot, am sa te vars din gura mea!” Ce decizie aspra! Aceasta ne ajuta sa întelegem ca Dumnezeu foloseste pe cei care sunt în clocot, iar marile schimbari în mijlocul acestei lumi sunt facute de cei înflacarati!

William Lloyd Garrison, a fost cel mai mare luptator pentru abolirea sclaviei în S.U.A. El a fost redactorul ziarului „Liberatorul”, o publicatie ce a luptat împotriva sclaviei. Garrison a fost un om înflacarat, aprins în firea lui de indignarea cauzata de tratamentele inumane la care erau supusi multi sclavi. El a urat sclavia în toate aspectele ei. Într-o zi unul dintre prietenii lui cei mai buni ( Samuel May), a încercat sa-l tempereze în manifestarea atitudinilor sale. El i-a spus lui Garrison: „Prietenul meu, încearca sa fii mai moderat si pastreaza-ti indignarea sub control! De ce esti în clocot tot timpul?

Acesta i-a raspuns: „Frate May, eu trebuie sa fiu tot timpul în clocot pentru ca în jurul meu sunt asa de multi ghetari, care trebuie sa se topeasca! Si muntii de gheata care ne înconjoara se pot topi, numai daca suntem în clocot!”

Singurul mod în care Dumnezeu ne poate folosi cel mai bine, este atunci cand suntem condusi si stapaniti de o mare pasiune. Atunci cand aprinsi de dragostea lui Dumnezeu, suntem dedicati unei cauze pentru care suntem gata sa murim. Cei ce nu au nici o pasiune, nu pot sa realizeze nimic. De aceea avem nevoie ca Dumnezeu sa ne încalzeasca inimile si sa ne înflacareze vorbirea pentru ca sa-L putem marturisi!