aprilie 23, 2008

ACORDĂ-ȚI O ȘANSĂ

"eu nu cred că l-am apucat încâ; dar fac un singur lucru: uitând ce este în urma mea, si aruncându-mă spre ce este înainte" (Fllipeni 3:13)
.
. Într-o zi, un băietel se întoarse acasă cu hainele pline de noroi, asa că mama îl trimise la demisol să si le pună în masina de spălat. Mai târziu, gândindu-se că totul se petrecuse în prea mare liniste, tipă: "Tinere, sper că nu alergi dezbrăcat pe la subsol." Imaginează-ti stânjeneala pe care o simti când o voce îi răspunse: "Nu mamă, sunt aici si-ti repar cuptorul."
. Iacov spune: "Toti gresim în multe feluri" (lacov 3:2). Ideea este să te stii ierta. Majoritatea timpului ne simtim vinovati pentru lucrurile gresite săvârsite din motive corecte. Îti aduci aminte de celebrul "turn înclinat din Pisa" din Italia, pentru care arhitectul a proiectat o fundatie de 3 metri adâncime pentru o constructie de 54 de metri? Ti-ar plăcea să ai asa ceva în CV-ul tău?
. Apostolul Pavel a spus: "eu nu cred că l-am apucat încă; dar fac un singur lucru: uitând ce este în urma mea, si aruncându-mă spre ce este înainte" (Filipeni 3:13). Chuck Swindoll scrie: "Arătati-mi cine a scris regulile perfectiunii si vă garantez că este un rozător de unghii cu fata plină de ticuri nervoase .. a cărui nevasta îi este groază să-l vadă venind acasă". Dumnezeu a spus: "Eu, Eu îti sterg fărădelegile, pentru Mine, si nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele tale." (Isaia 43:25). Dacă Dumnezeu este dispus să-ti ierte greselile si chiar să le îngroape, nu crezi că e vre­mea să nu te mai învinovătesti, să primesti harul Lui si să mergi mai departe?