iulie 03, 2008

CUM SĂ-L AUZI PE DUMNEZEU (4)

"Caci este o proorocie, a carei vreme este hotarata.." (Habacuc 2:3)

___Cand Dumnezeu iti vorbeste, nu este totdeauna intelept sa te grabesti sa le spui altora. De fapt, te poate rani! Cand Dumnezeu te calauzeste intr-o anumita directie, vorbirea Lui este deseori urmata de un timp de pregatire. Cine nu ar vrea sa vorbeasca despre experienta uimitoare pe care a avut-o Pavel cu Dumnezeu pe drumul spre Damasc? Si exista un moment potrivit pentru aceasta, dar acesta nu a sosit inca. Nu merge la altii pana cand Dumnezeu nu iti da unda verde. De ce? a) fiindca poate Dumnezeu are nevoie de timp pentru a-i pregati pe cei la care te duci; b) fiindca ai nevoie de timp ca sa te maturizezi si sa te echipezi, asa incat cuvantul pe care l-ai primit poate sa prinda radacini si sa fie implinit asa cum doreste El. Pavel scrie: "sa descopere in mine pe Fiul Sau, ca sa-L vestesc intre Neamuri, indata, n-am intrebat pe niciun om, nici nu m-am suit la Ierusalim la cei ce au fost apostoli inainte de mine, ci m-am dus in Arabia.. Dupa trei ani, m-am suit la Ierusalim sa fac cunostinta cu Chifa .. Dupa aceea m-am dus in tinuturile Siriei si Ciliciei" (Galateni 1:16-21). Pavel a avut intelepciunea de a sti ca lumea va considera de necrezut chemarea pe care a primit-o. Asa ca a asteptat. L-a lasat pe Dumnezeu sa mearga inainte si sa potriveasca circumstantele spre folosul lui. Si in timp ce a asteptat, a ingaduit sa creasca cuvantul pe care il primise in inima lui sl sa faca schimbari in viata lui. Atunci si doar atunci a inceput sa faca ceea ce a fost chemat sa faca. Pavel nu a incercat sa convinga pe nimeni, a lasat totul in seama lui Dumnezeu. Iar rezultatul? "Si slaveau pe Dumnezeu din pricina mea" (Galateni 1:24). Asa ca nu o lua inaintea planurilor lui Dumnezeu pentru viata ta. Fii sensibil la momentul stabilit de El!