iulie 05, 2008

EL A FĂCUT TOTUL PENTRU TINE

"..prin ranile Lui suntem tamaduiti" (Isaia 53:5)

___Max Lucado scrie: "Am primit un telefon de la un prieten pe nume Kenny. Tocmai se intorsese de la Disneyworld. "Am vazut o priveliste pe care nu o voi uita niciodata", spuse el. Impreuna cu familia se dusera in castelul Cenusaresei. Deodata, copiii se repezira spre margine .. intra Cenusareasa. Era napadita de copii de-o schioapa, fiecare dintre ei asteptand sa fie atins. Kenny se intoarse in cealalta parte a castelului. Nu era nimeni acolo, in afara de un baiat; era greu sa-si dea seama cati ani avea din pricina trupului desfigurat.. statea si privea .. tanjind sa fie si el in mijlocul acelor copii care o inconjurau pe Cenusareasa. Dar puteai sa-i simti teama, teama de a fi respins din nou? Teama de a fi.. batjocorit inca o data? Ai vrea ca Cenusareasa sa se duca la el. Si ghici ce a facut? S-a dus! A pasit spre el, a ingenuncheat langa el si l-a sarutat pe obraz. "M-am gandit ca o sa-ti placa povestea", imi spuse Kenny.
___"Asa a fost. Mi-am amintit de o alta. Numele sunt diferite, dar oare povestea nu este la fel? In locul unei printese de la Disney, este Printul pacii. In locul unui baiat intr-un castel, un talhar pe cruce. In ambele cazuri s-a oferit un dar. In ambele cazuri s-a aratat dragoste. In ambele cazuri cel plin de dragoste a facut un gest ce depaseste priceperea. Dar Domnul Isus a facut mai mult decat Cenusareasa. Aceasta i-a oferit doar un sarut pe obraz. Cand s-a ridicat sa plece, ea a luat cu ea frumusetea ei. Baiatul tot deformat a ramas. Daca Cenusareasa ar fi facut la fel ca Isus? Daca si-ar fi asumat starea Lui? Daca ar fi putut cumva sa-si dea frumusetea in schimbul deformarii?" Este ceea ce a facut Isus - pentru tine!