iulie 06, 2008

VORBEȘTE DESPRE CREDINȚA TA – CINEVA ARE NEVOIE!

"Atunci voi invata caile Tale pe cei ce le calca.." (Psalmul 51:13)

___Roger Simms se indrepta pe jos spre casa cand fu luat in masina de Dl. Hanover. In timp ce se indreptau spre Chicago, Roger simti ca Dumnezeu il indeamna sa vorbeasca despre credinta lui. Cand isi depasi teama si il intreba pe om daca doreste sa-L primeasca pe Hristos, d-ul Hanover se opri, iti pleca fruntea pe volan, incepu sa planga si il primi pe Hristos. "Este cel mai extraordinar lucru care mi s-a intamplat", spuse el. Putin dupa aceea il lasa pe Roger acasa si merse mai departe spre Chicago, care era cam la o ora distanta. Cativa ani mai tarziu, in timp ce se pregatea sa mearga intr-o delegatie in Chicago, Roger dadu peste o carte de vizita aurie pe care Dl. Hanover i-o daduse cu ani in urma. Cand ajunse in Chicago se hotari sa caute Hanover Enterprises si o gasi intr-un zgarie-nori din oras. Cand o intreba pe receptionera daca poate sa-l vada pe d-ul Hanover, aceasta ii spuse: "Nu, dar sotia lui este aici." "Mi-ati cunoscut sotul?" il intreba femeia in varsta de vreo 50 de ani. Roger ii explica cum sotul ei il duse acasa cu masina si cum pe drum il conduse la Hristos. "Cand a fost asta?" intreba ea.' "in 7 mai, acum cinci ani, in ziua in care am fost eliberat din armata". Ea incepu sa planga. Dupa cateva minute isi veni in fire si spuse: "M-am rugat ani de zile pentru mantuirea sotului meu, crezand ca Dumnezeu il va mantui. Dar chiar dupa ce v-a lasat acasa, in data de 7 mai a fost lovit intr-un accident. Am crezut ca Dumnezeu nu mi-a raspuns la rugaciune si am incetat sa mai traiesc pentru El acum cinci ani". In acea zi, femeia isi rededica viata lui Hristos." Vorbeste despre credinta ta, cineva are nevoie de asta!