august 31, 2008

IMPLICĂ-L PE DUMNEZEU ÎN FINANȚELE TALE

“in chipul acesta veti fi imbogatiti in toate privintele, pentru orice darnicie..” (2 Corinteni 9.11)

___Trebuie sa-L implicit pe Dumnezeu in finantele tale si sa-L lasi sa se implice. Finantele tale reprezinta un domeniu in care poti experimenta o relatie interactiva cu El. Dar trebuie sa-L invite sa participle. Nu ai auzit pe nimeni rugandu-se: “Doamne, te-am refuzat toti acesti ani, timp in care mi-am urmat propriile mele planuri si in consecinta am intrat in acest dezastru financiar. Dar tot cred ca planul meu poate functiona. Asa ca voi iesi singur din impas, iar Tu poti merge sa ajuti pe altcineva.” Nu, cand lucrurile merg rau, cu totii dorim ca Dumnezeu sa se implice in finantele noastre, asa ca incercam sa Il convingem sa ne vina in ajutor. In acest moment rugaciunea noastra devine un SOS! “Doamne, ajuta-ma! Trimite-mi niste bani! Te rog, fa ceva! Orice!” Vine un moment in care esti dispus sa recunosti ca Dumnezeu controleaza toate lucrurile. De-odata nu iti mai este rusine sa Il rogi sa faca ceea ce ai stiut tot timpul ca poate sa faca: sa aduca niste bani intr-o parte sau sa ridice catva din presiunea financiara din alta parte.
___Asadar, ce te retine sa Il rogi pe Dumnezeu sa se implice acum inainte ca lucrurile sa se agraveze? Nu ti se pare mai bine sa primesti interventia Lui cat mai curand si cat de des posibil? Pavel scrie: “Cel ce da samanta semanatorului.. va va inmulti si voua samanta de semanat [ca sa puteti semana mai mult].. In chipul acesta veti fi inbogatiti in toate privintele, pentru orice darnicie..” (2 Corinteni 9.10-11). Ceva se intampla cand iti deschizi buzunarul pentru Dumnezeu; El Si-l deschide pe al Sau pentru tine.