septembrie 15, 2009

LASĂ-L PE DUMNEZEU SĂ TE MODELEZE

"Noi suntem lutul, si Tu olarul" (Isaia 64:8)

Imaginează-ti că o cană frumoasă de ceai, din portelan, spune: "Nu întotdeauna am fost asa. A fost o vreme în care am fost doar o bucată de lut rece si tare. Într-o zi olarul m-a luat si mi-a spus: "As putea face ceva din asta". Apoi a început să mă apese si să-mi schimbe forma. Eu am spus: "Ce faci? Mă doare. Opreste-te!" Dar el a spus: "Nu încă". Apoi m-a pus pe o roată si a început să mă învârtă iar si iar, până când am tipat: "Dă-mi drumul". El a spus: "Nu încă". Apoi m-a modelat si mi-a dat forma unei cesti si m-a pus într-un cuptor încins. Eu am strigat: "Lasă-mă să ies. Mă sufoc!" Dar el s-a uitat la mine si a spus: "Nu încă". Când m-a scos afară, am crezut că si-a terminat treaba cu mine, dar apoi a început să mă picteze. Nu mi-a venit să cred ce a făcut apoi. M-a pus din nou în cuptor, iar eu am spus: "Nu mai suport, te rog să mă lasi să ies". Dar el a spus: "Nu încă". În cele din urmă m-a scos din cuptor, m-a asezat pe un raft unde am crezut că m-a uitat. Dar într-o zi m-a luat de pe raft si m-a pus în fata unei oglinzi. Nu mi-a venit să cred. Devenisem o frumoasă cească de ceai pe care toată lumea doreste să o cumpere".
Există lucruri în viata ta prezentă pe care nu le întelegi. Când vei ajunge în locul unde vrea Dumnezeu să fii, vei întelege că te-a transformat într-un vas pe care îl poate folosi, îl poate binecuvânta si pe care-l poate folosi să binecuvânteze pe altii. Asa că lasă-L pe Dumnezeu să te modeleze!