septembrie 21, 2009

NE VEDEM DUMINICĂ LA BISERICĂ!

"Haidem la Casa Domnului!" (Psalmul 122:1)

Din ce cauza nu mergi la biserica? Înainte de a-mi da un raspuns, citeste Ten Reasons Why I Never Wash [Zece motive pentru care nu ma spal niciodata!]1) Am fost obligat sa ma spal când eram copil; 2) Cei care se spala sunt cu totii niste fatarnici; ei cred ca sunt mai curati decât ceialalti; 3) Exista atâtea feluri de sapun; pur si simplu nu ma pot hotarî care este cel mai bun pentru mine; 4) Aveam obiceiul sa ma spal, dar m-am plictisit si am renuntat; 5) Ma spal doar la ocazii speciale, cum ar fi la Craciun si la Pasti; 6) Nici unul din prietenii mei nu se spala; 7) Voi începe sa ma spal când voi fi mai în vârsta si mai murdar; 8) Nu am timp sa ma spal; 9) Baia nu este suficient de calda iarna si suficient de racoroasa vara; 10) Cei care fabrica sapunul sunt interesati doar de banii tai! Îti suna cunoscut?
Vorbind despre biserica, Pavel scrie: "sa nu fie nici o dezbinare în trup: ci madularele sa îngrijeasca deopotriva unele de altele .. Voi sunteti trupul lui Hristos, si fiecare, în parte, madularele lui" (1 Corinteni 12:25-27). Tu esti madular în trupul lui Hristos, biserica, asa ca trebuie sa fii acolo! Watchman Nee spune: "Singur nu-l pot sluji eficient Domnului si El nu va depune nici un efort sa ma învete lucrul acesta. El va face ca usile sa se închida si ma va lasa sa ma dau efectiv cu capul de pereti pâna voi pricepe ca am nevoie de ajutorul trupului, dar si de al Domnului", în casa lui Dumnezeu înveti niste adevaruri pe care nu le vei auzi în alta parte. Acolo vei gasi o familie spirituala careia sa îi apartii, o credinta dupa care sa traiesti si o focalizare pentru ochii tai care sa priveasca acolo unde trebuie: la Hristos! Asadar, ne vedem duminica la biserica!