septembrie 20, 2009

LASĂ-L PE DUMNEZEU SĂ-TI VINDECE RĂNILE!

"Iti voi lega ranile, zice Domnul" (Ieremia 30:17)

Adresându-se studentilor de la o universitate din SUA dupa un atac armat în urma caruia treizeci dintre ei au murit si multi altii au fost raniti, Philip Yancey a spus: "Petru I-a spus Domnului Isus: "Doamne, unde sa ma duc departe de Tine?" Tu ai cuvintele vietii vesnice". Poate ai auzit spunâdu-se: "Lucrurile se vor îmbunatati, vei trece peste asta". Cei care ofera un asemenea confort au intentii bune, iar ceea ce simti acum nu vei simti întotdeauna. Totusi, esti o persoana diferita din pricina acelei zile. Când trei dintre prietenii mei au murit, am dat peste aceste rânduri: "Durerea se topeste precum zapada în luna mai". M-am agatat de lucrul acesta, chiar daca durerea ma sufoca asemenea unei avalanse. Si s-a topit într-adevar, dar asemenea zapezii, s-a întors amenintatoare, în chip neasteptat, ademenita de un sunet, un miros, un fragment de amintire".
Yancey a continuat: "Durerea este un semn al vietii si al dragostei. Port o proteza pentru gât fiindca mi-am frânt gâtul într-un accident. La început, personalul medical a refuzat sa-mi administreze medicamente pentru ca aveau nevoie de reactia mea. Doctorul ma întreba într-una: "Te doare? Simti ceva?" Raspunsul pe care îl astepta cu disperare era: "Da, ma doare, simt durerea", semn ca nu-mi fusese atinsa coloana. Durerea confera dovada existentei vietii, a conexiunii. În cazul ranilor adânci trebuie sa se vindece doua tipuri de tesuturi: tesuturile de legatura si tesutul protector de la suprafata. Daca tesutul protector de la suprafata se vindeca prea repede, tesutul de legatura din interior nu se va vindeca în mod corespunzator, fapt care va duce mai apoi la complicatii". Nu încerca sa te vindeci singur; vindecarea adevarata necesita timp; ea se petrece acolo unde se afla prezenta lui Dumnezeu, pacea lui Dumnezeu si oamenii lui Dumnezeu. Esti tu în suferinta astazi? Întoarce-te spre Dumnezeu. Promisiunea Lui pentru tine este: "îti voi lega ranile".