iulie 05, 2009

PACEA VINE ÎN URMA IERTĂRII

"Sa iertati orice aveti impotriva cuiva" (Marcu 11:25)

O femeie era suparata fiindca soacra ei a uitat sa o invite la un gratar in familie. Asa ca in dimineata zilei acelui eveniment, cand sotul a sunat ca s-o invite, ea a replicat manioasa: "E prea tarziu, m-am rugat deja sa ploua". Cand suferim, vrem ca cineva sa plateasca, asa ca ne descarcam pe cine nu trebuie. O femeie scrie: "Eram atat de furioasa incat ani de zile am incercat sa strang ceea ce credeam ca imi datoreaza oamenii care nu aveau nimic de-a face cu suferinta mea. In cele din urma Dumnezeu m-a facut sa-mi dau seama ca incercam sa recuperez o datorie de la sotul meu pe care nu mi-o datora. Cand am acceptat faptul acesta Dumnezeu a inceput sa ma binecuvanteze mai mult decat mi-as fi putut imagina".
Intr-o seara, dupa ce a predicat despre iertare, Corrie Ten Boom si-a dat seama ca omul care se apropia de ea era un vechi paznic de la Ravensbruck, lagarul nazist in care a fost torturata, iar sora ei Betsie a murit prin infometare. Cand a rugat-o sa-l ierte, Corrie s-a gandit la Betsie si a simtit ca nu o poate face. Totusi, ea stia ca trebuie, caci altfel tot ce a predicat ar fi fost lipsit de sens. Asa ca i-a spus lui Dumnezeu: "Pot sa intind mana, atata lucru pot face, dar Tu trebuie sa te ocupi de sentimente". Dand mana cu acel om, ea a simtit cum puterea lui Dumnezeu o copleseste, ajutand-o sa spuna din toata inima: "Te iert, frate". Corrie nu a mai experimentat dragostea lui Dumnezeu la fel de intens cum a facut-o in acea seara. Desi fusese torturata ingrozitor, ea L-a lasat pe Dumnezeu sa o vindece, iar apoi i-a ajutat si pe altii. Adevarul este ca iertarea este singura cale prin care poti avea pace!