februarie 04, 2010

SEMNALELE DUHULUI

"Dar omul firesc nu primeste lucrurile Duhului Lui Dumnezeu" (1 Corinteni 2:14)


Pavel spune: "Dar omul firesc nu primeste lucrurile Duhului lui Dumnezeu, căci, pentru el, sunt o nebunie". Pastorul Jon Walker scrie: "Duhul ne avertizează de iminenta pericolului. Un prieten de-al meu se indrepta cu masina spre culoarea verde a semaforului când a simtit că trebuie să frâneze puternic. Datorită acestui fapt, un camion i-a spart doar un far căci trecea pe rosu. Dacă prietenul meu nu s-ar fi supus numaidecât acelui impuls, probabil ar fi murit. Semnele de oprire ale Duhului te avertizează să nu mergi intr-o anumită directie. Aveam un câine care era obisnuit să stea in lesă, iar când l-am dus la un vecin să alerge pe câmp, am spus simplu "Nu" in momentul in care s-a apropiat de un loc unde nu avea voie să meargă. Nu făcuse nimic rău, iar avertizarea mea nu a fost o dojana; a fost o măsură de precautie pentru propria lui protectie. Momentul ales de Duhul reprezintă momentul in care Dumnezeu iti spune că nu e bine. La facultate mi-am planificat să-mi cumpăr un computer printr-un program de reduceri. Când le-am prezentat actele, mi s-a spus că fusesem scos de pe listă. M-am mâniat pe Dumnezeu. Două luni mai târziu, facultatea a redeschis programul, oferind modele mai actuale dotate cu programe care acum două luni ar fi costat bani; intregul pachet a fost mai ieftin decât precedentul.. ceea ce dovedeste că Dumnezeu stie ce face!"Fii sensibil la semnalele Duhului. Increde-te in călăuzirea Duhului lui Dumnezeu in ceea ce priveste deciziile si detaliile din viata ta. Fă o listă cu momentele in care Dumnezeu te-a avertizat; asta te va sensibiliza si iti va intări hotărârea de a-L asculta. Nu uita că avertizările lui Dumnezeu sunt mereu in concordantă cu Cuvântul Său; chiar si atunci când ele nu sunt in acelasi ton cu ideile tale.