aprilie 02, 2010

MULȚUMEȘTE-I LUI DUMNEZEU PENTRU SALVARE

"Dumnezeu.. ne-a împacat cu El prin Isus Hristos" (2 Corinteni 5:18)

Tim Miiler scrie: "Fiica mea de noua ani Jennifer abia astepta sa mergem cu familia în vacanta. Dar s-a îmbolnavit si mult asteptata zi petrecuta la Sea World a fost înlocuita cu o noapte întreaga petrecuta la spital în radiografii si analize de sânge. Spre dimineata, doctorul i-a spus fetitei mele epuizate ca trebuie sa i se mai faca înca o analiza, o punctie lombara. Procedura este dureroasa, au spus ei. Apoi doctorul m-a întrebat daca doresc sa ramân în încapere. Am dat din cap, stiind ca nu puteam sa o las pe Jennifer singura în timpul chinului. Doctorul a rugat-o pe Jennifer cu blândete să-si dea jos hainele. Ea s-a uitat la mine cu modestia-i de copil ca si cum ar fi dorit să mă întrebe dacă e bine. Apoi au urcat-o într-un mic balon. Mi-am acoperit fata în mâinile ei si am îmbrătisat-o. Când a intrat acul înăuntru a plâns. Pe măsură ce s-a amplificat durerea, a suspinat de mai multe ori: "Tată, tată, tată", vocea ei devenind tot mai sinceră cu fiecare cuvânt. Era ca si cum spunea: "0, tată, nu poti face ceva?" Lacrimile mele s-au amestecat cu ale ei. Mi s-a frânt inima si am simtit că mi se face rău. Pentru că o iubeam, îngăduiam să treacă prin cea mai dureroasă experientă din viata ei. În mijlocul punctiei lombare, gândurile mi-au fugit la cruce. Prin ce durere de nespus au trecut Tatăl si Fiul; de dragul nostru".
Dar datorită crucii lui Hristos, noi avem parte de: a) împăcare: "Dumnezeu.. ne-a împăcat cu El"; b) nastere din nou: "ati fost născuti din nou" (1 Petru 1:23); c) înviere: "oricine vede pe Fiul.. Eu îl voi învia în ziua de apoi" (loan 6:40). Multumeste-i lui Dumnezeu pentru salvare.