decembrie 29, 2010

IUBIRE VESNICA

"Domnul mi Se arată de departe: Te iubesc cu o iubire vesnică; de aceea îti păstrez bunătatea Mea!” [Ieremia 31:3]

Nu stiu daca nu vi s-a intamplat vreodata..., dar mie mi se intampla zilnic sa citesc din biblie si apoi sa realizez ca am citit doar fara sa inteleg nimic...parca nici nu am citit pasajul respectiv....
Uneori citim doar pentru ca ne-am obisnuit sa citim si uitam sa si intelegem..sa meditam...acum cateva zile am ramas impresionata de acest verset si am inceput sa ma gandesc...la el..asa de mult incat am uitat sa cobor din troleu :) ..trebuia sa ajung la munca...cand mi-am dat seama am coborat fericita de iubirea lui Dumnezeu si am inceput sa ma intreb: Oare cum ar fi sa iubesc pe cineva cu o iubire vesnica? Indiferent ce ti-ar face..tu sa ierti si sa iubesti...el iti da o palma...tu iubesti..el te jigneste ..tu iubesti....
Un Dumnezeu atat de mare grozav si minunat care iubeste....de atatea ori ne-am batut joc de El.. de atatea ori L-am rastignit... de atatea ori nu I-am slujit si am ales idolii acestei lumi si placerile acestei lumi..si EL....ne-a iubit....
Cand ai iubit ultima oara dragul meu in felul acesta? Ai iubit vreodata in felul acesta?
Si inca o intrebare..... oare nu ne-am obisnuit cu bunatatea si iubirea Lui incat mergem pe un drum gresit cu ideea ca EL IUBESTE? Sa nu ne lasam amagiti! Dumnezeu nu se lasa batjocorit!


Teodora,Bucuresti


AMR: 0 MEDITATIE