iunie 18, 2013

CREDE IN RUGACIUNE.. RUGACIUNEA SCHIMBA INIMI


„Sufletul meu înseteaza dupa Dumnezeu, dupa Dumnezeul cel viu; cand ma voi duce si ma voi arata înaintea lui Dumnezeu? Cu lacrimi ma hranesc zi si noapte cand mi se zice fara încetare: ”unde este Dumnezeul tau?” Psalmul 42:2-3]

 

      O femeie a cumparat un poster pe care erau scrise cuvintele „Rugaciunea schimba lucrurile!” Bucuroasa de acest adevar, ea a atarnat posterul într-un loc vizibil în sufragerie, dorind ca acesta sa fie motto-ul casei. Dupa cateva zile a observat însa ca posterul nu mai era în locul unde a fost asezat. Surprinsa de aceasta disparitie, femeia l-a întrebat pe sotul ei daca stie ce s-a întamplat. “Eu l-am luat, a raspuns sotul!” Si mai nedumerita, sotia l-a întrebat: “de ce ai facut asta? Nu crezi ca rugaciunea poate schimba lucrurile? Ba da, i-a raspuns sotul; si tocmai pentru ca am aceasta credinta l-am mutat, pentru ca nu-mi plac schimbarile!”

     Unii oameni s-au obisnuit asa de mult cu modul lor de viata, încât nu mai vor nici o schimbare. Acestia se opun, chiar si atunci când schimbarile sunt în interesul lor. Cauza acestei atitudini se afla însa în egoismul si comoditatea inimii lor.

     Esti multumit cu ceea ce ti se întampla? Ce crezi ca Dumnezeu asteapta sa se schimbe în viata ta? Daca doresti cu adevarat o schimbare, ar fi bine sa începi sa te rogi chiar de astazi si viata ta nu va mai fi la fel.