decembrie 04, 2014

FALSIFICARI (2)

“Nu orisicine imi zice:<< Doamne, Doamne>>, va intra in Imparatia cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui Meu care este in ceruri.” [Matei 7:21]

 

Stiati ca si in domeniul religios exista falsificari? Sunt multi care se pretind ca sunt oameni importanti, de parca prin puterea lor ar fi castigat cerul. Se poate ca cineva sa spuna: “Doamne, Doamne!” si sa fie un falsificator. O imitatie si nimic autentic.

        Dumnezeu doreste ca fiecare dintre noi sa indraznim sa facem pasul de la falsitate la autencitate, de la minciuna la adevar, de la intuneric la lumina. In exterior putem parea a fi ireprosabili, in profesie capabili, in familie cu o conduita buna, intr-un cuvant: “oameni de treaba”. Dumnezeu cunoaste interiorul nostru. Si El spune ca “inima este deznadajduit de rea”.

        Daca ne recunoastem starea de pacatosenie spunand catre Dumnezeu cuvintele fiului risipitor: “Tata, am pacatuit inmpotriva cerului si impotriva Ta”, vom experimenta minunea pocaintei, minunea nasterii din nou. Cand sfintenia lui Dumnezeu imi devine constienta si ma conduce prin lumina Cuvantului Sau catre Cel rastignit, cand recunosc ca Fiul lui Dumnezeu este unicul Salvator vrednic de inchinare, atunci am trecut de la falsitate la realitate. Te afli si tu, cititorule, printre acesti oameni fericiti?