mai 27, 2008

CRIZA DE IDENTITATE!

“..căci Eu stiu de unde am venit si unde Mă duc" (Ioan 8:14)

___Recent, un post local a anuntat că un om a fost eliberat din închisoare unde a fost închis pentru o crimă pe care nu a comis-o el. Un caz de confundare a identitătii îi furase cea mai mare parte a vietii. Dacă nu întelegi cine esti înaintea lui Dumnezeu, Satan te va sorti unei vieti fără valoare, teamă si manipulare. A identifica pe cineva înseamnă a avea abilitatea de a recunoaste si de a spune exact cine este acea persoană; deci când te identifici cu ceea spune lumea înseamnă că esti împotriva a ceea ce spune Dumnezeu si te expui problemelor. Domnul Isus S-a identificat doar cu părerea lui Dumnezeu: "..căci Eu stiu de unde am venit si unde Mă duc..". Oamenii au spus lucruri îngrozitoare despre Domnul Isus, dar Biblia spune: "Piatra, pe care au lepădat-o zidarii a ajuns să fie pusă în capul unghiului clădirii" (Psalmul 118:22). Uneori suntem prea ocupati spunându-le oamenilor ce să facă încât neglijăm să le spunem cine sunt. Dacă stii cine esti în Hristos vei avea puterea să-ti tii capul sus! Pavel spune: "Voi aveti totul deplin în El.." (Coloseni 2:10). "Deplin"! Asta înseamnă că nu ne lipseste nimic! Odată ce accepti lucrul acesta, nu vei mai avea sentimentul că mereu îti lipseste ceva. Când ai bani în bancă si trebuie să îi retragi, nu simti pre¬siune. Asta pentru că sti că sunt acolo pe numele tău. Nu trebuie să te zbati să fii corect fată de oameni când stii că esti corect fată de Dumnezeu, el te iubeste si are un plan pentru tine; nu pierde niciodată asta din vedere! În loc să te concentrezi asupra oamenilor, începe să te uiti tintă la ".. Căpetenia si Desăvârsirea credintei noastre, adică la Isus.." (Evrei 12:2) fiindcă deja ai parte de aprobarea Lui!