iulie 26, 2008

URCĂ-TE ÎN AUTOBUZ!

"De aceea, prea iubitii mei frati, fiti tari, neclintiti, sporiti totdeauna in lucrarea Domnului.." (1 Corinteni 15:58)

___Patsy Clairmont scrie: "Jason, fiul nostru cel mai tanar, are doua obiective in viata. Primul este sa se distreze; cel de-al doilea este sa se odihneasca. Si le face pe amandoua destul de bine. Deci nu ar fi trebuit sa fiu deloc surprinsa legat de ce s-a intamplat cand l-am trimis la scoala intr-o zi de toamna. In timp ce Jason se indrepta spre autobuz, eu ma pregateam pentru o zi aglomerata. Bataia la usa a fost o surpriza si mi-a intrerupt ritmul de dimineata, ceea ce nu mi se intampla prea des. Am zburat spre usa, am deschis-o, ca sa ma trezesc in fata mea cu Jason. "Ce cauti aici?" l-am intrebat. "M-am lasat de scoala", anunta el. "Te-ai lasat de scoala?" am repetat eu nevenindu-mi sa cred si cu decibeli prea multi pentru urechea omeneasca, inghitind o data si incercand sa-mi aduc aminte psihologia materna. Dar tot ce mi-a venit in minte fu "Lenesul mai mult alearga" si "febra infometeaza, frigul iti da pofta de mancare" sau ceva de genul acesta. Dar acestea nu se potriveau cu dilema unui baiat de sase ani. Asa ca l-am luat la intrebari: "De ce te-ai lasat de scoala?" Fara sa ezite macar, el afirma: "Este prea lunga, prea grea si prea plictisitoare!" "Jason", i-am intors-o eu, "dar tocmai ai descris viata. Treci in autobuz!"
___Cand vine vorba de viata crestina, Dumnezeu nu ne promite un pat cu trandafiri pe un camp de lupta si nici un covor pe pista de intrecere; ci o tabla de sah plina de pericole si de perfectionare! Cuvantul Sau spune: "De aceea, prea iubitii mei frati, fiti tari, neclintiti, sporiti totdeauna in lucrul Domnului, caci stiti ca osteneala voastra in Domnul nu este zadarnica". Deci cuvantul pentru tine astazi este: urca-te in autobuz!