ianuarie 29, 2009

CITEȘTE BIBLIA (1)

Daca ramaneti in Cuvantul Meu, sunteti intr-adevar ucenicii Mei" (Ioan 8:1)


___Nu poti fi un adevarat ucenic al lui Isus fara o incarcare regulata din Cuvantul lui Dumnezeu. Domnul Isus a spus: "Daca ramaneti in Cuvantul Meu, sunteti intr-adevar ucenicii Mei". Acest cuvant "ramaneti" inseamna sa traiesti in fiecare zi calauzit de principiile Lui. Se spune ca un barbat a venit sa se intalneasca cu sotia lui dupa biserica: "S-a terminat predica?" intreba el. Un membru destul de aprins raspunse: "Nu, tocmai a inceput. Restul depinde de noi".
___Numitorul comun al fiecarui barbat si al fiecarei femei a lui Dumnezeu de-a lungul istoriei este ca s-au auto-disciplinat sa petreaca un timp regulat cu Domnul in Cuvantul Lui. Ce l-a evidentiat pe George Muller? De-a lungul vietii sale el a citit Biblia de peste 200 de ori; si mai mult de jumatate din lecturile acestea le-a facut pe genunchi rugandu-se potrivit Cuvantului in timp ce il studia. Cand Il cunosti pe Dumnezeu atat de bine, te vei ruga in mod specific si vei primi raspunsuri specifice. Majoritatea dintre noi care spunem ca credem Biblia de la un capat la altul nu am citit-o de la un capat la altul! Suntem mai credinciosi fata de scriitorul unui articol si fata de paginile sportive ale ziarului decat fata de Cuvantul lui Dumnezeu. Cei care nu sunt crestini nici nu concep sa plece dimineata de acasa fara a citi horoscopul. Imagineaza-ti ce s-ar intampla daca te-ai dedica cu aceeasi verva citirii Bibliei inainte de a pleca la serviciu, la scoala sau oriunde altundeva. Ti-ar schimba viata ta si va avea impact asupra altora! Asadar, citeste Biblia!