mai 08, 2009

ÎNCEPE SĂ-ȚI SIMPLIFICI VIAȚA

"invatati de la Mine .. Caci jugul Meu este bun, si sarcina Mea este usoara" (Matei 11:29-30)
___Un raport recent spune: "Putem avea totul". Muncind mai mult, jucand mai dur si indeplinind mai multe sarcini poti comasa 31 de ore in 24. Dar te va costa! Muncitorul de rand este bombardat zilnic cu 220 de mesaje prin email, memo, telefon si alte mijloace. Unul din trei manageri se imbolnaveste datorita supraincarcarii cu informatii. Daca tehnologia ne ajuta sa economisim timp si energie, cum se face ca suntem atat de epuizati? Cand coada nu se misca suficient de repede sau cand nu gasim loc de parcare ne cuprinde disperarea. Oxford Street sau Bursa nu-ti va spune lucrul acesta, dar succesul aduce mai multe oportunitati pentru ca vrajmasul sa te doboare la pamant. Aceasta nu e viata si cu certitudine nu este ceea ce a intentionat Dumnezeu pentru tine.
___Isus a spus: "Luati jugul Meu asupra voastra, si invatati de la Mine, caci Eu Sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu este bun, si sarcina Mea este usoara". Suna bine, nu-i asa, dar este necesara o detoxifiere si o reprogramare a gandirii tale. Un autor scrie: "Domnul nu te poate scapa de presiune cata vreme esti la locul nepotrivit la momentul nepotrivit facand lucrul nepotrivit cu oamenii nepotriviti. Daca avansezi pe scara profesionala si-ti neglijezi familia, mainile Lui sunt legate fiindca prioritatile tale nu sunt in ordine. Cand esti in voia lui Dumnezeu muncesti mult, dar ai inima usoara! El iti va purta poverile si-ti va lua sarcina. Simplificarea vietii poate insemna sa lucrezi mai putine ore, sa nu-ti programezi tot timpul si sa investesti mai mult in cei dragi. Darurile noastre, datoriile noastre, personalitatile si situatiile noastre sunt diferite, dar aceste principii raman adevarate pentru fiecare". Asa ca incepe sa-ti simplifici viata!