octombrie 28, 2009

ALTCEVA!

"Ca sa arate în veacurile viitoare nemarginita bogatie a harului Sau, în bunatatea Lui fata de noi" (Efeseni 2:7)

Situatia prin care treci acum este importanta, deoarece Dumnezeu o cântareste în lumina viitorului tau. Dumnezeu nu ne masoara în termenii starii noastre prezente sau a nivelului nostru de confort. Nu, El are în minte un plan mult mai mare pentru noi. "Caci pe aceia pe care i-a cunoscut mai dinainte, i-a si hotarât mai dinainte sa fie asemenea chipului Fiului Sau" (Romani 8:29). Îti poti imagina asa ceva? Într-o zi vom fi ca Isus; nu ti se pare uimitor? "în veacurile viitoare" Dumnezeu ne va aseza la loc vizibil si va spune: "Uitati-va la omul pe care l-am creat. Va vine sa credeti ca am facut aceste fapturi minunate din tarâna? Când am luat prima bucata de tarâna, ea nu se amesteca cu apa. Dar am lucrat-o, am modelat-o si am crescut-o pâna când a dezvoltat relatii si lucrari si concepte si activitati. Ce ai auzit despre el este adevarat. Era o rusine si un dezastru, dar harul Meu a fost îndeajuns. Acum El sta alaturi de Mine, stapâneste si guverneaza pentru totdeauna!"
Dumnezeul în care te încrezi poate face si azi imposibilul. El a despicat Marea Rosie, El a tinut soarele ascuns timp de 24 de ore, a preschimbat apa în vin, a înviat mortii si a facut toate acestea cu atâta stil. Acelasi Dumnezeu lucreaza în viata ta. Si aceasta fiindca planul Sau este sa te prezinte lumii într-o buna zi. Oricât ar suna de incredibil, când Dumnezeu îsi va termina planul cu tine, vei fi "altceva".