ianuarie 04, 2011

INTIMITATE

In diminetile cu multa confuzie in inima si in viata, nu am putere sa ma bucur… Daca nu iau decizia de-a ma ridica si de-a cere putere din Puterea Ta, as fi doborata. Esti un Maestru care stii sa cobori speranta in mijlocul furtunii.
Si nimeni nu stie ce batalie se da in sufletul meu… Doar Tu… Le stii pe toate… In intimitate cu Tine: iau pixul si scriu, literele se astern cu viteza pe hartia alba; imi astern emotie dupa emotie; las’ lacrimile sa-si caute calea convenabila; gandurile pleaca in zari departate, uneori le pierd de sub controlul meu.
Ma trezesc ca visez… dar visez cu Tine.
Visul meu e mare in intimitate cu Tine, dar nu-mi este frica de el.
In realitate il vad extrem de mare, iar eu prea mica ca sa-l implinesc. Ce pot face eu pentru o natiune ca a mea? Cum pot sa aduc speranta in intunericul spiritual?
Dar…imi iau privirea de pe mine si de pe acest vis si ma indrept spre Tine, Dumnezeul Dumnezeilor. In toata splendoarea Iti vad tronul de domnie. Poala hainei Tale invadeaza aceasta lume. Frumusetea Ta straluceste mai puternic decat lumina soarelui. In fata tronului Tau e mereu inchinare curata si sfanta.
Atunci inteleg cat de mica sunt si cat de lipsita de credinta sunt. Si totusi, Tu, m-ai ales. Tu mi-ai dat statut de copil al Tau. E prea adanca pentru mine aceasta dragoste ce mi-o porti zi de zi; e prea profunda intelepciunea Ta. Atunci, in intimitate cu Tine, aleg sa pun visul meu la picioarele Tale si sa ma inchin cu reverenta in Fata Regelui Regilor. Pentru ca stiu si inteleg ca esti Dumnezeu vrednic de incredere.”
Cu acestea ne luptam poate zi de zi, dar ce poti face ca sa-ti schimbi atitudinea? Te ajuta razvratirea? Te ajuta ingrijorarea? Te ajuta nepasarea? Cu siguranta ca nu te ajuta!!! Mai degraba te doboara!!!
Atunci ia Cartea Cartilor si cauta Calea Adevarata si Unica pentru viata ta!!! Du-te in intimitate cu Cel Care a creat cerul si pamantul!!!

Virginia Greceaniuc

AMR: O MEDITATII