aprilie 05, 2012

“EU SUNT DOMNUL DUMNEZEUL TAU”

“Eu sunt Domnul Dumnezeul tau, care te-a scos din tara Egiptului, din casa robiei. Sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.” [Exod 20:2-3]



Într-una din nuvelele sale Sarah Orne, descrie un fapt neobisnuit observat odata pe terenul proprietatii al unui capitan de vapor. Ea a observat un numar de aragi de lemn vopsiti strident, înfipti în pamant în mod neregulat pe toata suprafata gradinii! Surprinsa, a întrebat pe capitan: „De ce ai înfipt aragii astfel”?

Elliah Tilley, proprietarul gradinii i-a raspuns: „Cand am cumparat gradina, am încercat sa ar adanc, pentru a avea o recolta buna. Nu mica mi-a fost mirarea cand plugul se înfingea adanc si nu mai înainta! Cand am cautat sa vad ce se întampla, am descoperit ca erau pietre mari, ascunse sub stratul de pamant de la suprafata. Aceste pietre mari nu numai ca au franat înaintarea, dar de nenumarate ori mi-a îndoit si plugul! De aceea am pus acesti aragi; pentru a sti unde sunt pietrele ascunse, pentru a le ocoli.

Predicatorul John Kllinger a spus: asemenea acestor aragi ( jaloane) sunt si cele 10 porunci. Ele ne arata unde este pericolul. Ocoleste aceste locuri si nu ti se va stirbi plugul vietii! Tinerilor, daca va plangeti de ce parintii vostri au pus asa numitele restrictii uneori, nu uitati ca ei încearca sa va pazeasca de rani, probleme si muscaturi ale pacatului. Cu alte cuvinte, ei doresc ca voi sa nu faceti aceleasi greseli pe care le-au facut ei, sau unii dintre iubitii vostri!



Anonim