februarie 22, 2013

EL ITI OFERA IERTAREA SI BINECUVANTAREA

 

„ ..viata a fost aratata, si noi am vazut-o, si marturisim despre ea, si va vestim viata vesnica, viata care era la Tatal, si care ne-a fost aratata; deci, ce am vazut si am auzit, aceea va vestim si voua, ca si voi sa aveti partasie cu noi. Si partasia noastra este cu Tatal si cu Fiul Sau, Isus Hristos.” [I Ioan 1:2-3]

Cand am fost în liceu, m-am simtit îndemnat sa citesc Biblia din scoarta în scoarta. Cu ajutorul lui Dumnezeu, am reusit sa-mi împlinesc aceasta dorinta în trei ani de zile. Una dintre marile binecuvantari de care am beneficiat citind întreaga Biblie, a fost faptul ca am înteles planul lui Dumnezeu pentru întreaga creatie. Dorinta suprema a lui Dumnezeu asa cum o arata Biblia, este sa pastreze o vie relatie cu noi oamenii. Înainte de caderea în pacat, Dumnezeu avea o întalnire cu omul în fiecare dimineata. Dupa ce omul a pacatuit, tot Dumnezeu a luat initiativa pentru a reface aceasta relatie rupta. El ne-a iubit asa de mult încat a venit sa ne caute acolo unde ne-am ratacit. S-a apropiat de noi prin Hristos, care a murit în locul nostru, pentru ca sa nu mai suportam o condamnare si-o separare eterna.

În dragostea Sa, Dumnezeu nu doreste moartea pacatosului. În locul pedepsei, El ne ofera prin har, iertarea si binecuvantarea de-a intra din nou în prezenta Sa.