iunie 27, 2013

SCAPA DE ROBIA TRECUTULUI


“..nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te întaresc, tot Eu îti vin în ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.” [Isaia 41:10]

     Cineva a facut faimoasa afirmatie: “nu-i nimic gata, pâna nu-i gata!” sau „nu s-a terminat nimic, pâna când nu s-a încheiat totul!”

     Sunt tot mai multi oameni ce traiesc un esec continuu, având simtamântul de oameni învinsi si respinsi. Acestia sunt mereu descurajati, nemultumiti de ei însisi, de familia lor si posibil chiar si de Dumnezeu. Nimeni n-ar trebui însa sa ramâna în aceasta stare, pentru ca niciodata nu-i prea târziu pentru un nou început. Chiar si pentru cei aflati în aceasta robie a trecutului, exista o putere care poate aduce descatusarea. Planul lui Dumnezeu pentru noi este mai mare decât  ni-l putem imagina. Sa ne gândim pentru o clipa la apostolul Pavel. Prin slujirea sa, el a atins mai multe inimi decât oricare alt om din mijlocul acestei lumi (afara de Hristos). Înainte însa de a-L cunoaste pe Hristos, Pavel a fost un persecutor al bisericii. El a fost prezent la executia lui Stefan, fiind o parte activa a acelui eveniment. Nu numai ca si-a dat consimtamântul pentru omorârea lui Stefan, dar a si pazit hainele celor ce-l împroscau cu pietre. Datorita acestui fapt, Pavel putea sa fie coplesit de povara vinovatiei sau înlantuit de resentimente. El a trait însa o eliberare deplina, pentru ca în viata sa a avut loc o schimbare profunda. El a ajuns plin de entuziasm si s-a devotat deplin lucrarilor ce-i stateau înainte, fiindca a scapat de trecut.

     Daca te îndoiesti ca mai poti face ceva în viitor, ia în considerare experienta traita de apostolul Pavel. Din cel mai mare persecutor, acesta a ajuns sa fie cel mai înfocat slujitor al lui Hristos, pentru ca a scapat de robia trecutului.