februarie 25, 2015

HOROSCOPUL

“Increde-te in Domnul din toata inima ta si nu te bizui pe intelepciunea ta!” [Proverbe 3:5]

 

Era dis-de-dimineata. In tren, alaturi de mine, sedea un tanar care citea cu mare interes horoscopul din ziarul de dimineata. Se parea ca ii placea foarte mult, caci a rupt bucata care era intitulata “scorpion”. Dintr-o data mi s-a adresat: “Nu vreti sa cititi si dumneavoastra horoscopul? Sa vi-l citesc eu? Sub ce semn zodiacal sunteti nascut?” “Nu e nevoie”, i-am raspuns eu. “Viata mea se afla sub paza celei mai bune stele dintre toate, “Steaua Betleemului”. M-a privit mirat. Am continuat: “Nu cunoasteti povestirea despre inteleptii din rasarit? Despre ei, Biblia spune:<> Cand viata mea a ajuns sub aceasta Stea, cu alte cuvinte, cand L-am cunoscut pe Isus Christos, El mi-a luat viata sub conducerea Lui. Acum nu mai am nevoie de horoscop. Acesta este numai un <> si nu spune adevarul.”

        Tanarul s-a ridicat si m-a intrebat: “Astazi in secolul al XXI-lea, credeti inca in Dumnezeu?” – “Si dumneavoastra traiti in secolul al XXI-lea”, am replicat eu, “si totusi va incredeti intr-un horoscop fara valoare! Cine va spune daca maine veti mai trai? Cum veti vrea atunci sa stati in fata lui Dumnezeu, daca nu sunteti indreptatit prin credinta in Christos?”