mai 08, 2015

RUGACIUNI IN SUBMARIN

„Cheama-Ma in ziua necazului si Eu te voi izbavi, iar tu Ma vei proslavi!” [Psalm 50.15]

 
In Primul Razboi Mondial (1914-1918) eram ca marinar pe un submarin. Intr-o misiune periculoasa am fost inconjurati de nave de razboi si de alte submarine. Amiralul submarinului a spus: „Suntem pierduti, caci submarinul a fost avariat si nu mai putem iesi la suprafata." Pentru mine, acele clipe au fost de neuitat. Tot echipajul submarinului s-a aruncat pe genunchi si fiecare striga catre Dumnezeu in disperarea sa. Prin harul lui Dumnezeu, acolo, in adancul marii, am gasit pacea sufleteasca prin credinta in Mantuitorul. In curand, submarinul a reusit sa ajunga la suprafata apei. Acolo am mai primit cateva lovituri. Impreuna cu ceilalti marinari ne-am aruncat in apa si am incercat sa inotam catre un vas din apropiere. In acest timp, submarinul nostru s-a scufundat. De pe vapor ne-a fost aruncata o franghie cu un colac de salvare. Ajuns pe puntea vaporului, cat de fericit am fost de dubla mea salvare: sufletul si trupul meu. Rugaciunea din submarin a fost ascultata. Atunci am intonat cu voce tare o cantare de lauda la adresa Salvatorului meu. Eram in culmea fericirii.

Cu siguranta, si cititorul a avut ocazia sa vada izbavirea lui Dumnezeu. A mers mai departe nepasator sau i-a multumit Domnului ca i-a ascultat rugaciunea?