iulie 31, 2008

LUPTA CELOR DOUĂ FIRI!

"Razboiul a tinut mult.." (2 Samuel 3:1)


___Cand te hotarasti sa-L urmezi pe Isus, firea ta cea veche este controlata de Duhul si nu este distrusa de Duhul. Pavel a spus: "Chiar in cortul acesta deci, gemem apasati; nu ca dorim sa fim dezbracati de trupul acesta, ci sa fim imbracati cu trupul celalalt peste acesta, pentru ca ce este muritor in noi, sa fie inghitit de viata" (2 Corinteni 5:4). Observa cuvintele: "gemem apasati". Poti sa te zbati cat vrei (si unii dintre noi o facem!) pentru a provoca o transformare subita, dar schimbarea care dureaza se petrece dupa orarul lui Dumnezeu, nu al nostru. Crestem spiritual in timp ce ne luptam cu povara firii noastre de jos. Aceasta fiindca slabiciunea noastra este cea mai buna dovada a puterii Lui. Pavel spune: "Si ca sa nu ma umflu de mandrie, din pricina stralucirii acestor descoperiri, mi-a fost pus un tepus in carne, un sol al Satanei, ca sa ma palmuiasca .. am rugat pe Domnul sa mi-l ia. Si El mi-a zis: "Harul Meu iti este de ajuns; caci puterea Mea in slabiciune este facuta desavarsita" (vezi 2 Corinteni 12:7-8). Confruntarea cu firea cea veche iti consuma timp, iti dezvolta bunatatea, iti distruge eul, este un proces de zidire a caracterului care se intampla in fiecare zi si uneori in fiecare clipa. Cand harul lui Dumnezeu se loveste de dorintele noastre incapatanate si de caile care ne servesc doar noua, are loc un proces de rafinare care nu poate fi grabit sau dus la indeplinire pe nicio alta cale.
___Biblia spune: "Razboiul a tinut mult intre casa lui Saul (care reprezinta vechea noastra fire) si casa lui David (care reprezinta omul cel nou). David era tot mai tare, si casa lui Saul mergea slabind". Doar cand esti dispus sa te dezbraci de fatada, sa te pleci pe genunchi in fiecare zi si sa-L rogi pe Dumnezeu sa lucreze in tine, vei experimenta puterea Sa care schimba vieti.