februarie 26, 2009

ÎNVAȚĂ SĂ LUCREZI CU ALȚII (2)

"Tovarasii mei de lucru in Hristos Isus" (Romani 16:3)

___Dumnezeu lucreaza cu oamenii care stiu sa lucreze cu oameni! Nu cu "profitori" care taie in carne vie si apoi arunca la gunoi. Nu cu "prima donne" care ii manipuleaza pentru propriile lor scopuri. Nu cu "proprietari de ferme" care ii fugaresc pe altii ca pe niste animale. Nu, Dumnezeu lucreaza cu oameni care ii cinstesc pe oameni; care recunosc si dezvolta potentialul din ei, ii onoreaza si ii rasplatesc pe masura, ii incurajeaza sa se ridice la potentialul lor maxim si cand vine momentul ii trimit mai departe cu binecuvantarea lor si mai bine pregatiti pentru urmatoarea sarcina.
___Este sanatos sa te opresti si sa iti arati gratitudinea fata de cei care te-au adus unde esti astazi; sa-ti amintesti ca nu esti singur, ci ca ai nevoie de oameni care sa te ajute sa implinesti planul lui Dumnezeu pentru viata ta si sa mergi acolo unde trebuie sa mergi. Pavel dedica un intreg capitol unor astfel de oameni: "Spuneti sanatate Priscilei si lui Acuila, tovarasii mei de lucru in Hristos Isus, care si-au pus capul in joc, ca sa-mi scape viata. Le multamesc nu numai eu, dar si toate Bisericile iesite dintre Neamuri .. Spuneti sanatate lui Epenet, prea iubitul meu, care a fost cel dintai rod al Asiei pentru Hristos. Spuneti sanatate Mariei, care s-a ostenit mult pentru voi. Spuneti sanatate lui Andronic si lui Iunia, rudele mele si tovarasii mei de temnita, care sunt cu vaza intre apostoli. Ei au venit la Hristos mai inainte de mine chiar. Spuneti sanatate lui Ampliat, prea iubitul meu in Domnul. Spuneti sanatate lui Urban, tovarasul nostru de lucru in Hristos, si lui Stache, prea iubitul meu. Spuneti sanatate lui Apele, incercatul slujitor al lui Hristos .. si tuturor sfintilor care sunt impreuna cu ei" (Romani 16:3-15). Concluzie: deschide-te, stai printre oameni si desavarseste-ti capacitatile tale de a lucra cu oamenii!