martie 09, 2009

BUN PÂNĂ LA ULTIMA PICĂTURĂ!

"Iata ca azi sunt in varsta de optzeci si cinci de ani" (Iosua 14:10)

___Cand alergatorul canadian Donovan Bailey a terminat cursa de 100 de metri in 9,84 de secunde, el a fost aclamat ca fiind cel mai rapid om din lume. Dar lucrurile ar fi putut sfarsit altfel deoarece cu atat de multe victorii la activ, Bailey a avut dificultati in a accepta instructiunile si a se dedica antrenamentului riguros necesar pentru a intampina provocarea. Dupa marea sa victorie, expertii care au analizat inregistrarile video ale concursului au facut o descoperire interesanta: Bailey nu a pierdut niciodata nici macar un moment. De fapt, el inca accelera cand a trecut linia de sosire.
___Isaia spune: "El da tarie celui obosit, si mareste puterea celui ce cade in lesin" (Isaia 40:29). Traieste-ti viata din plin pana cand Dumnezeu te cheama acasa! Caleb a facut lucrul acesta; asculta: "iata ca azi sunt in varsta de optzeci si cinci de ani. Si astazi, sunt tot asa de tare ca in ziua cand m-a trimis Moise; am tot atata putere cat aveam atunci, fie pentru lupta, fie ca sa merg in fruntea voastra. Da-mi, deci, muntele acesta despre care a vorbit Domnul pe vremea aceea; .. Iosua a binecuvantat pe Caleb .. si i-a dat ca mostenire Hebronul. .. pentru ca urmase in totul calea Domnului, Dumnezeului lui Israel" (Iosua 14:10-14). Autoarea crestina Alma Barkman scrie: "Am parcurs deja jumatate din "alergarea care ne sta inainte" (Evrei 12:1). Sprintul nici nu intra in discutie. Alergarea usoara este riscanta. Chiar si o plimbare usoara ma face sa gafai.. la nivelul la care am ajuns doresc doar sa ma bucur de viata. Dar antrenorul nu ma lasa sa ma opresc. Faptul ca imbatranesc inseamna ca voi avea mai mult timp si mai multe resurse de a-mi exercita darurile pe care mi le-a dat Dumnezeu. In loc sa incetinesc, vreau sa accelerez cand voi trece linia de sosire". Sau, asa cum se spunea intr-o reclama la cafea: "buna pana la ultima picatura!"