aprilie 04, 2009

DĂRUIEȘTE-I LUI DUMNEZEU

"Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului" (Psalmul 37:5)

___Intr-o zi, pe cand se juca cu o vaza scumpa, un copil si-a introdus mana inauntru si nu a mai putut-o scoate. Inainte de a recurge la spargerea vazei, tatal lui i-a spus: "Fiule, relaxeaza-te, deschide-ti mana si trage-o afara". Spre surprinderea lui, micutul a spus: "Nu pot. Daca fac asta imi scap banul". Multi dintre noi sunt ca acest baiat, suntem atat de preocupati sa ne tinem de ceva fara valoare, incat nu putem accepta ceea ce ne ofera Dumnezeu! Renunta! Lasa-L pe Dumnezeu sa-ti arate calea Lui! Loretta P Burns scrie: "La fel cum copiii isi aduc jucariile stricate la noi cu lacrimi in ochi ca sa le reparam, mi-am adus visele zdrobite la Dumnezeu fiindca El este prietenul meu. Dar apoi, in loc sa-L las sa lucreze singur in pace, am stat pe langa El si am incercat sa-L ajut prin propriile mele metode. In final, mi le-am luat inapoi si am strigat: "Cum poti fi atat de incet?" "Fiule", mi-a spus El, "Ce puteam sa fac Eu.. tu nu ai renuntat niciodata".
___"Increde-te in Domnul, si fa binele; locuieste in tara, si umbla in credinciosie. Domnul sa-ti fie desfatarea, si El iti va da tot ce-ti doreste inima. Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, increde-te in El, si El va lucra" (Psalmul 37:3-5). Cuvintele "increde-te, desfata-te si incredinteaza" sunt cheile tale pentru succes. Nu mai incerca sa-ti carmuiesti viata de unul singur. Incredinteaz-o in mana lui Dumnezeu si lasa-L pe El sa lucreze. El nu este nici intimidat, nici oprit de circumstantele tale. Chiar crezi ca problema ta este prea mare pentru El sau ca nu se descurca fara ajutorul tau? Incredinteaza-ti viata in mana lui Dumnezeu si priveste ce se intampla!