aprilie 14, 2009

EXISTĂ NĂDEJDE PENTRU TINE

"Caci Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, ganduri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde" (Ieremia 29:11)


___Indiferent unde te-ai afla in acest moment, daca nu ai descoperit care este planul lui Dumnezeu pentru viata ta, opreste-te din ceea ce faci si incepe sa-L cauti! Nu exista nimic din trecutul sau din prezentul tau pe care El sa nu-l poata folosi. Poate te-ai abatut de la drum; cu totii am facut-o intr-un moment sau altul. Citeste istorisirile despre cei pe care i-a folosit Dumnezeu si vei descoperi ca nu este ceva neobisnuit sa "ratezi". De fapt face parte din procesul invatarii.

___Cand aparem pe lume dand din picioare si strigand, nici unul dintre noi nu stie precis ce vom face cu vietile noastre. Nu-i nimic grav. Trebuie doar sa incepi de unde esti acum. Cand Dumnezeu te aduce pe calea cea buna, El incepe prin a-ti da un sentiment al sperantei. Doar nadejdea venita de la Dumnezeu te va sprijini in vremurile grele. Poate te intrebi: "Voi ajunge oare acolo unde trebuie sa ajung?" Daca asa simti tu astazi, citeste aceste cuvinte scrise de Dumnezeu unui grup de oameni care si-au petrecut ultimii lor 70 de ani in robia babiloniana drept pedeapsa pentru ca au gresit: "Caci Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, ganduri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde. Voi Ma veti chema, si veti pleca; Ma veti ruga, si va voi asculta. Ma veti cauta, si Ma veti gasi, daca Ma veti cauta cu toata inima. Ma voi lasa sa fiu gasit de voi, zice Domnul, si voi aduce inapoi pe prinsii vostri de razboi; va voi strange din toate neamurile si din toate locurile, in care v-am izgonit, zice Domnul, si va voi aduce inapoi in locul de unde v-am dus in robie" (Ieremia 29:11-14). Iar aceste cuvinte sunt din gura lui Dumnezeu pentru urechea ta!