iunie 04, 2009

DUMNEZEU NU RENUNȚĂ NICIODATĂ LA TINE

"si-Ti pui mana peste mine" (Psalmul 139:5)
___Un sofer de autobuz din Londra a fost desemnat sa-i transporte pe pasageri la serviciile speciale impreuna cu Billy Graham pe stadionul Wembley. Cand unul dintre ei l-a invitat sa asculte, el a refuzat. In anul urmator, acesta s-a mutat la New York, iar cand Billy trebuia sa vorbesca la Madison Square Garden slujba omului a fost din nou sa-i transporte pe oameni la intalniri. Cand s-a dat jos din autobuz, o femeie l-a intrebat daca doreste sa li se alature. El a refuzat politicos inca o data. S-a casatorit cu o femeie australiana si a ajuns sa-i duca pe oameni la stadion unde predica Billy. De data aceasta cand a fost invitat s-a gandit ca nu mai are scapare, asa ca a cedat. Privind inapoi, el spune: "Indiferent unde m-am dus am dat de Billy Graham, asa ca m-am dus sa-l ascult si mi-am predat viata lui Hristos. A fost cea mai buna hotarare pe care am luat-o vreodata".
___Psalmistul a spus: "Tu ma inconjori pe dinapoi si pe dinainte, si-Ti pui mana peste mine .. Unde ma voi duce departe de Duhul Tau, si unde voi fugi departe de Fata Ta? Daca ma voi sui in cer, Tu esti acolo; daca ma voi culca in locuinta mortilor, iata-Te si acolo; Daca voi lua aripile zorilor, si ma voi duce sa locuiesc la marginea marii, si acolo mana Ta ma va calauzi, si dreapta Ta ma va apuca" (Psalmul 139:5-10). Ce maret este harul! Petru a spus: "Domnul nu intarzie in implinirea fagaduintei Lui, .. si doreste ca nici unul sa nu piara, ci toti sa vina la pocainta" (2 Petru 3:9). Dumnezeu va veni dupa tine pana la capatul pamantului pentru a-ti mai acorda o sansa de a-ti preda viata in mainile Lui. Cate sanse ti-a dat deja tie? Nu crezi ca a venit timpul sa nu mai alergi si sa-ti predai viata in mana Lui?