septembrie 27, 2009

FĂ-L PE ISUS DOMNUL VIEȚII TALE

"Am fost rastignit împreuna cu Hristos" (Galateni 2:20)


Pavel scrie: "Am fost rastignit împreuna cu Hristos". Aceste cuvinte sunt seva care ajunge de la radacina la mintile noastre. Împaratia lui Dumnezeu se va zidi în noi când vom rastigni firea pamânteasca. În ce domenii din viata ta auzi ciocanul care bate cuiele? Acelea sunt domeniile nepredate; sunt cele care îti dau cea mai mare bataie de cap, nu?
Pavel vorbeste despre lupta dintre carne si duh cu care avem de-a face zi de zi: "Cei ce sunt ai lui Hristos Isus, si-au rastignit firea pamânteasca împreuna cu patimile si poftele ei. Daca traim prin Duhul, sa si umblam prin Duhul" (Galateni 5:24-25). Ce înseamna sa fii "rastignit împreuna cu Hristos"? În cartea sa Tell Me Again, Lord, I Forget [Vorbeste-mi din nou, Doamne, caci uit], Ruth Calkin scrie: "La început, Domne, Te-am rugat sa fii de partea mea. M-am rugat ca psalmistul: "Domnul este de partea mea .. Domnul este ajutorul meu". Dar cu toate rugaciunile mele, am ramas în întuneric fara vlaga, pâna când, în deplina renuntare la eul meu am strigat: "Nu vreau sa fii de partea mea, Doamne, vreau doar sa preiei controlul, si dintr-o data s-a facut lumina". Se spune ca într-o zi, Martin Luther a auzit o bataie în usa si a deschis. "Aici locuieste dr. Martin Luther? l-a întrebat omul. "Nu", a raspuns Luther. "A murit. Aici locuieste Hristos". Drepturile tale, eu-l tau si nivelul tau de confort nu mai conteaza. Poate spui: "Dar ce conteaza atunci?" Sa mori fata de sine si sa-L faci pe Isus Domnul vietii tale, asta conteaza!