octombrie 09, 2009

PIEDICI ÎN CALEA RUGĂCIUNILOR ASCULTATE (4)

"Daca cerem ceva dupa voia Lui, ne asculta" (1 Ioan 5:14)

Cel de-al patrulea obstacol în calea rugaciunii ascultate este rugaciunea care nu este dupa voia lui Dumnezeu. Biblia spune: "îndrazneala pe care o avem la El, este ca, daca cerem ceva dupa voia Lui, ne asculta .. si daca stim ca ne asculta, orice I-am cere, stim ca suntem stapâni pe lucrurile pe care I le-am cerut". Una din cele mai bune metode de a sti ca ne rugam dupa voia lui Dumnezeu este când ne rugam dupa Cuvântul Lui. Foloseste un verset, un pasaj sau un principiu din Scriptura pentru a sustine ceea ce aduci în rugaciune, pentru ca Dumnezeu spune: "Eu veghez asupra Cuvântului Meu, ca sa-l împlinesc" (Ieremia 1:12).
Uneori exista lucruri pentru care dorim sa ne rugam. Dar nu suntem siguri daca acele lucruri sunt în voia lui Dumnezeu pentru noi potrivit Scripturii. În acest caz, trebuie doar sa-L întrebam pe Dumnezeu daca este voia Lui sa facem lucrul acesta; si sa ne ajute sa fim multumiti de decizia Lui. Augustin a spus: "O, Doamne, ajuta-ma sa fac voia Ta ca si cum ar fi a mea; pentru ca Tu sa faci voia mea ca si cum ar fi a Ta". D.L Moody a spus: "Adu-ti cererile înaintea lui Dumnezeu si apoi spune: "Faca-Se voia Ta, nu voia mea". Cea mai dulce lectie pe care am învatat-o în scoala lui Dumnezeu este sa-L las pe Dumenezeu sa aleaga pentru mine".
Când ne rugam în armonie cu Dumnezeu, vom primi ceea ce cerem. Poate ca trebui sa asteptam, fiindca timpul lui Dumnezeu este parte din planul Sau, dar el se va împlini. Poate spunem: "Nu vad înca nimic, dar Dumnezeu mi-a promis lucrul acesta, asa ca e pe drum". Iar daca Dumnezeu nu ne da ceea ce cerem, El ne va da ceva mai bun daca umblam în credinta si ne pastram o atitudine buna.