februarie 27, 2010

DUMNEZEU TE CONSIDERĂ IMPORTANT

"..Căci noi suntem lucrarea Lui.." (Efeseni 2:10)


Ruth Lee a scris: "In ultima zi a unei conferinte a scriitorilor ne-am adunat cu totii intr-unul dintre dormitoare. In pijamale toti arătam la fel. Rând pe rând, fiecare a inceput să-si deschidă sufletul. După ce au vorbit câtiva scriitori consacrati, precum si altii care aspirau la glorie, mi-a venit si mie rândul. Am spus: "Mă numesc Ruth...si mă simt atât de inferioară incât cred că am să mă intorc la mine in cameră." Toti au ris, asa că am prins curaj si am continuat: "Cred că m-ati putea numi o producătoare. In 30 de ani am produs un terapeut (bine pregătit) in probleme respiratorii, un mecanic si o gospodină fericită. De asemenea sunt implicată in co-productia celor sapte nepoti." Le-am povestit cât imi este de plină viata. Muncă la coada vacii, ajutor la reparatul gardurilor, după care rugăciuni pentru a sta ploaia. Le-am povestit despre orele pline petrecute ca si ingrijitoare de copii si menajeră. Le-am mai spus apoi cât sunt de infometată. Flămândă după hrana spirituală si afectivă primită la această conferintă.
O fată care stătea intr-un colt al camerei si care tăcuse până atunci, isi inăltă glasul: "Ai putea, te rog, să te intorci ca să te văd si eu?" După ce m-am conformat, fata a continuat: "Vreau să imi amintesc de chipul tău când voi scrie", a spus ea, "pentru că vreau să scriu pentru oameni ca tine." Dintr-o dată n-am mai simtit nevoia de titluri sau premii. Cuvintele ei m-au ajutat să inteleg ceea ce stiam din totdeauna: "Dumnezeu nu creează oameni neânsemnati - fiecare este important in ochii lui Dumnezeu!"